Milyen termékek vásárolhatók a Zwack webshopban?
A webshopban Zwack Unicum Nyrt. által forgalmazott teljes termékválaszték megvásárolható.
Külföldről rendelhetek terméket?
Az Európai Unió minden állampolgára részére lehetőség van a termékek megrendelésére, azonban kiszállítás kizárólag belföldre lehetséges.
Milyen értékben kell minimum vásárolni?
Nincs minimális rendelési limit.
35.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes.
Hogyan kell bejelentkezni, regisztrálni?
Vásárlás előtt regisztráltassa magát (regisztráció) és válassza meg saját jelszavát. A regisztrációhoz szükséges adatok megadása a megrendelés teljesítéséhez szükséges, az adatok helyességét bármikor ellenőrizheti és módosíthatja, törölheti jóváhagyás előtt. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem módosíthatók. Új megrendelés esetén adatait újra módosíthatja. Amennyiben Ön egyszer regisztrálta magát, az azonosító és a jelszó megadásával bejelentkezését bármikor végrehajthatja (bejelentkezés)
Hogyan ellenőrizhetem, módosíthatom a megrendelést?
A kosárban szükség szerint módosíthatja megrendelését, az X szimbólumra kattintva törölhető a cikk, a mennyiség a + ill. - gomb megnyomásával módosítható. A kosárból bármikor vissza mehet böngészni a termékeket, a kosár tartalma nem veszik el. Az adott megrendelés elküldött adatai az elküldést követően már nem javíthatók.
Van lehetőség a kötelező információkon felül egyéb adatok megadására megrendeléskor?
Ha van olyan információ, ami megkönnyíti mind az Ön, mind a futár dolgát, akkor azt jelezze! (pl.: Más van kiírva a kapucsengőn, vagy pont most romlott el a csengő, esetleg máshol van a bejárat)
Amikor leadja a megrendelését a webáruházunkban, akkor a vásárlási folyamat közben, a Megjegyzés rovatban, tud szöveges instrukciót is megadni. Bármi hasznos, fontos információja van, akkor kérjük, hogy ide írja be.
Melyek a tranzakció lépései?
1. A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a SimplePay fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
2. A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
3. A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
4. A fizetés eredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint visszairányítjuk a szolgáltató oldalára.
A fizetés eredményéről minden esetben visszaigazolást kap, ezt követően pedig Önt visszairányítják a bolt oldalaira.
Milyen típusú kártyával fizethetek?
Maestro , MasterCard, Visa kártyáival. A Maestro és Visa Electron kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben rendszerünk képes elfogadni.
Online fizetés során a rendelés esetén kért adatok megadását követően a webáruház fizetést előkészítő oldaláról a SimplePay biztonságosfizetőoldalára kerül át a vásárló, ahol a fizetéshez szükséges kártyaadatokat szükséges megadni. A SimplePay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel az tőle független és védett internetes oldal.
Fizethetek Banki átutalással a SimplePay rendszerben?
• Ezen fizetési mód választása esetén a vásárló közvetlenül az OTP Mobil Kft. számára utalja el a vásárlás ellenértékét.
• Csak HUF-ban indított átutalási megbízásokat tud fogadni rendszerünk.
• A szolgáltatás működése: Az ügyfél kiválasztja a banki átutalás fizetési lehetőséget a kereskedő webáruházában, a SimplePay e-mailben elküldi a vásárlónak az utalás részleteit. A vásárló kiegyenlíti tartozását banki átutalás segítségével a saját e-banki felületén. Az utalás megérkeztéről a SimplePay azonnal értesíti a Kereskedőt, aki teljesíti a megrendelést.
Fizethetek utánvéttel egy rendelésért?
Jelenleg kizárólag előre utalással történő kiegyenlítésre van lehetőség.
Mi a teendő sikertelen fizetési tranzakció esetén?
A tranzakcióról minden esetben generálódik egy tranzakcióazonosító, melyet javaslunk feljegyezni. Amennyiben a fizetési kísérlet során tranzakció banki oldalról visszautasításra kerül, kérjük vegye fel a kapcsolatot számlavezető bankjával.
Hogyan érkezik tájékoztatás a megrendelés beérkezéséről?
A leadott megrendelés visszaigazolása két lépcsőben történik: visszajelző e-mail, majd megrendelés visszaigazolását tartalmazó e-mail.
A webshop rendszere minden érvényes rendelésnek automatikusan rendelésazonosító-számot (rendelésszámot) ad, melyet a rendelés elküldését követően haladéktalanul, de legfeljebb 5 munkanapon belül [2001. évi CVIII. tv. 6. § (2) bek.] a megrendelő által megadott e-mail címre küldött, automatikus visszajelző e-mail is tartalmaz. Az automatikus visszajelzés még nem jelenti a megrendelés elfogadását!
Csak a rendelésazonosítóval rendelkező megrendelés érvényes.
A beérkező megrendelések feldolgozását követően a Zwack munkatársa e-mailben visszaigazolja a megrendelést, mely tartalmazza a kiszállítás várható idejét, valamint a feladott küldemény csomagszámát is.
A vásárlási szerződés e visszaigazolással jön létre. Amennyiben a megrendelést a Zwack két munkanapon belül nem igazolja vissza, úgy a megrendelő az ajánlati kötöttsége alól mentesül [Ptk. 6:84 §].
Amennyiben probléma merülne fel a rendeléssel kapcsolatban, a Zwack munkatársa e-mailben megkeresi a megrendelőt.
Amennyiben esetleges technikai hiba miatt a visszaigazolás nem érkezik meg a megrendelőhöz két munkanapon belül, jelezze azt a Zwack munkatársainak a fenti elérhetőségek egyikén.
Hogyan jut el hozzám a termék?
Csapatunk arra törekszik, hogy a lehető leggyorsabban, leghatékonyabban és legnagyobb biztonságban juttassa el Önhöz a megrendelt termékeket a GLS vagy az MPL futárszolgálat segítségével! Megrendeléskor kérem, vegye figyelembe, hogy kizárólag magyarországi címekre tudunk kiszállítást vállalni. Személyes átvételre nincs lehetőség.
Mennyi idő múlva érkezik meg a megrendelt áru?
A szállítás teljesítéséhez szükséges magyarországi szállítási címet és az átvételre alkalmas időpontot a megrendeléskor Ön választhatja meg. A munkanapokon déli 12 óráig a Zwack Unicum Nyrt-hez beérkezett megrendeléseket 5 munkanapon belül teljesítjük. Amennyiben megrendelése déli 12 óra után érkezik be, a termékeket a következő munkanap déli 12 órájától számított 5-10 munkanapon belül szállítjuk Önnek házhoz. Ha az 5 munkanapos határidőbe szombat, vasárnap vagy munkaszüneti nap is beleesik, a határidő megfelelően meghosszabbodik.Az MPL futárszolgálat kiválasztása esetén a várt szállítási idő 10 munkanapig terjedhet.
Módosítható-e a szállítási határidő?
Megrendelése elküldése előtt Ön módosíthatja az Önnek felajánlott szállítási határidőt, bármely tárgyéven belüli későbbi szállítási napra.
Sérülten kézbesített csomag esetén mi a teendő?
Minden csomag összeállításakor kiemelt figyelmet fordítunk a termékek védelmére, ennek megfelelően a lehető legbiztosabban látjuk el dobozainkat sérülésvédő csomagolóanyagokkal.
Ha ennek ellenére mégis sérülten érkeznek meg Önhöz a termékek, kérjük jelezze felénk a problémát a webshop@zwackunicum.hu email címen!
Amire szükségünk van a gyors megoldáshoz: rendelésszám, a sérült vagy törött termékek megnevezése és darabszáma, és fotók a sérült termékekről (palack nyakáról). Sérülés esetén a csomagot (a csomagolást eredeti állapotban és a terméket is ) őrizze meg és a bejelentést azonnal tegye meg. A bejelentést az átvételt követő három munkanapon belül kell megtennie.
Amennyiben még az átvétel előtt már jól láthatóan sérült a csomag, arra kérjük ne vegye át a csomagot. Minden sérüléssel kapcsolatos panaszt a lehető leggyorsabban kezelünk, és a sérült termékeket díjmentesen újra elküldjük az Ön számára. Amennyiben időközben a termékből esetleg elfogyott a készlet, a sérült termék(ek) árát visszautaljuk